baby first book

Cari apa yg u all nk tau k.... (kalau ada...)

jom tgk apa yg ada @ putri roh


Friday, December 10, 2010

Tukar Suka Sama Suka | W17 | Wangsa Maju - Kajang/Putrajaya/Bangi

--tolong forward sahaja.........
Salam sejahtera semua......
disini saya ingin memohon kpd sahabat2  yang berkerja di mana2 kementerian di putrajaya yang ingin menukar tempat suka sama suka @ kawasan sewaktu dengannya (bangi or kajang).

Isteri saya sekarang bertugas di kementerian pertahanan dibawah Jab. Latihan Khidmat Negara (JLKN) di Wangsa Maju sebagai PEMBANTU TADBIR W17 (KEWANGAN).

Ada x diantara warga2 SIM yang ingin menukar kementerian, di mana saya dan isteri tinggal setapak jaya. Oleh yang demikian saya ni bekerja di Kajang..Setiap pagi saya berulang alik dari Setapak Jaya ke Kajang. Jika ini berlaku,senang saya dan isteri berpindah dri setapak jaya ke daerah yang berdekat dgn tempt keje. Dimana putrajaya dengan kajang tidak lah jauh....

Harap smua warga SIM dpt membantu atau sesiapa yang ingin menetap di kL.
Jika ade diantara warga atau sahabat2 SIM yang ingin membuat demikian,bolehlah hubungi saya melalui email atau telipon terus ke talian 013-9922195 @ 013-9914873.
 
SEKIAN

No comments: